märts 30

DIGITARISTU HETKESEISU KIRJELDUS

Digitaristu hetkeseisu kirjeldus

jaan. 06

Meie esitlus

dets. 27

Valgamaa Kutseõppekeskuse analüüs ja soovitused

  1. Mida õppisite?

 

Eesmärgid on hästi sõnastatud ja kirjeldatud. Analüüs hetkeseisust on tehtud ning tänu sellele käib ilusti planeeritud tegevuse täitmine. Ideekaart praktikablogi tegemiseks on hea ning asjalik.

 

2.Kogesite/tundiste?

 

Tundsime seda, et juhendajad ning õpilased olid nõus seda blogi täitmata hakkama. Väga hea on näha, kui töötajad ja õpilased on nõus seda tegema ja proovima. Samuti on see väga hea idee teha seda blogina. Miks peaks täitma paberpäevikut või lihtsalt interneti keskkonnas päevikut. Blogina saaks poole paremini seda kõike jagada.

Blogi lugedes tundsime puudust vahetust emotsioonist.

 

  1. Mida neile soovitate?

 

Näidata kõikide osapoolte arvamusi, mõtteid.

dets. 23

Järvamaa KHK projekti analüüs ja ettepanekud

Mida õppisime?

Saime teada, kuidas digitaalse arengumapi vajalikkust õpetajatele selgitada ja vastavat koolitust läbi viia.

Mida kogesime/tundsime?

Tundsime aukartust projekti läbiviijate ees, kes on suutnud projekti/koolitusse kaasata muljetavaldava hulga õpetajaid.

Mida soovitame?

Juba projekti läbiviimise blogipostitustest nägime, et olete teatud otsuste tegemisel jätnud õpetajatele vabad käed. Ega muud oskagi soovitada, kui edaspidiseks jõudu ja jaksu arengumappide jälgimisel ning vajadusel paindlike otsuste tegemist. Mida rohkem õpetajad saavad ise otsustada ja valikuid teha, seda paremini projekt õnnestub, sest nad on ju aktiivselt protsessi kaasatud.

Eesmärk võiks olla jaanuaris arengumapi koostajate osas kõrgem , sest paar õpetajat tundub vähevõitu, koolitusel osalejaid on ju olnud palju.

dets. 22

Praktikablogide kokkuvõte

21.detsembril tegime kokkuvõtteid ühe õppegrupi praktikablogidest (teine grupp teeb seda 4.jaanuaril). Õpilased võtsid blogipidamise ülesande hästi vastu, aga kirjutasid neid väga erinevalt. Vastavalt juhendile sai ülesandega hästi hakkama ligikaudu neljandik õpilastest, pooled sooritasid ülesanded rahuldavalt ja neljandik pani postitused teele viimasel minutil, fotodega oma tegevusi ei illustreerinud. Ülesande sooritus peegeldab küll samade õpilaste seniseid õppetegevusi pea sajaprotsendiliselt – s.t ei ole vahet, kas praktikapäevikut peetakse blogina või kirjutatatakse käsitsi, ikka teevad samad õpilased teatud asju kiiremini ja täpsemalt ja need, kes jätavad oma tegemised viimasele hetkele, tegid samuti nüüdki.

dets. 03

Veebipäevikud töötavad

Vaatasime täna koos õpetajate-koordinaatoritega õpilaste praktikablogisid ja rõõmustasime – sissekandeid on tehtud päris hoolega, piltegi on lisatud. Maaturismi teeninduse koordinaator lisas omalt poolt õpilastele soovitusi ja ettepanekuid, koka eriala koordinaator sai oma küsimusele õpilaselt kohe ka vastuse. Võime rõõmsalt tõdeda, et blogid töötavad.

nov. 27

Ettevalmistus tehtud

Oleme oma praktikablogide ettevalmistamisel ja rakendamisel kenasti graafikus.
Nii koka (K4) kui maaturismi teeninduse (MTT3) õpilaste ja nende praktikajuhendajatega on töökoosolekud peetud ja  praktikapäeviku koostamise

juhendid läbi vaadatud.
Õpilased on valmis alates 30.novembrist praktikat alustama ja oma tegevuste kohta blogipäevikuid pidama.
Blogide säilitamisega seonduv läbi mõeldud.

nov. 16

Teavitustöö päev

Esmaspäeval, 16.novembril oli teavitustöö päev. Majutuse, toitlustuse ja turismierialade koordinaatorid ja lõpukursuste grupijuhendajad

ning koka eriala 4.kursuse õppijad olid praktikablogi koostamisega valmis reipalt alustama.

nov. 13

Teine koolituspäev

 Valisime esimesel päeval 15 idee seast ühe, millega hakkame tegelema. Leidsime uuenduse kõige olulisema küsimuse.

 

 

Sõnastasime eesmärgid, analüüsisime hetkeseisu ja planeerisime vajalikud tegevused. Koostasime ideekaardi.

praktika-blogi_3mnsaerl

nov. 05

Edulugu – mitme aine ühisprojekt

Mitme õppeaine ühisprojektid.

Lõimitud õppeained:

  • Ajalugu
  • Vene keel
  • Kehaline kasvatus
  • Arvutiõpe

Protsessi kirjeldus:

  1. Info kogumine
  2. Stsenaariumi kirjutamine
  3. Video loomine
  4. Esitlemine

ekraanitommis_keele_arvuti_kehalise_projekt

Ekraanitõmmis õpilaste loodud videost.

Vanemad postitused «